fbpx

Često postavljena pitanja

FAQ

1. Želim paket piva poslati kao poklon, kako mogu biti siguran/a da u njemu neće stići i račun?

Ukoliko u polje adrese za naplatu stavite svoje podatke, a u dostavnu adresu podatke primatelja Vašeg poklona – dakle, sasvim drukčije podatke - naš će sustav to označiti kao poklon paket i nećemo uključiti račun u pošiljku. Vaš će račun onda stići na mail adresu iz polja za adresu za naplatu.

2. Želim dostavu na specifičan datum, a dostava ne spada u vaše lokalno područje.

Jedino što možemo je s partnerima GLS dogovoriti prikup paketa dan prije Vaše željene dostave u redu da isti stigne upravo na vrijeme, no moramo uzeti u obzir mogućnost raznih izvanrednih situacija koje bi mogle utjecati na to da Vaš paket ne stigne na vrijeme. Iz razloga što ne možemo apsolutno garantirati pravovremenu isporuku, ne volimo nuditi tu opciju.

3. Praćenje pošiljke. Mogu li svoju narudžbu pratiti nekim tracking sistemom?

Čim za Vaš paket naručimo prikup od strane partnera GLS, na mail iz adrese za naplatu Vam stiže obavijest s brojem paketa s kojim svoju narudžbu pratite na https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

4. Želim personalizirati svoju narudžbu, koje su mi opcije?

Nudimo uslugu besplatnog ručnog pisanja rođendanske/prazničke čestitke s Vašim tekstom, a ukoliko nemate inspiracije ili vremena smisliti nešto prigodno – naši kreativci će uletjeti s brzom rimom i posvetom za svaku prigodu. Za posebne želje i super kreativne ideje slobodno se javite na mail info@brewtiga.hr i pomoći ćemo koliko možemo!

5. Koji paket pokloniti totalnom pivskom laiku?

Za ljude koji su navikli na industrijska piva, uvijek preporučamo Laganini Lagerini Box. A za ljude koji uopće ne piju piva ili piju razna piva, savršen je Mystery Box jer sadrži miks različitih stilova piva.

6. Želim si naručiti Mystery Box, ali ne želim da sadrži jedan stil piva koji nikako ne podnosim. Je li moguće naručiti tako korigiran Mystery Box?

Apsolutno! U napomenu pri narudžbi nam ostavite svoje želje, uvijek ćemo se potruditi ispuniti Vam ih, a ukoliko nećemo biti u mogućnosti, u najkraćem roku Vam se povratno javljamo da nađemo savršeno rješenje za Vas.

7. Mogu li svoju narudžbu preuzeti kod vas?

Nažalost osobni prikup na našoj adresi trenutno nije moguć, no radimo na tome!

8. Završio/la sam narudžbu, no želim nešto promijeniti. Je li to moguće?

Naravno! Javite nam se na mail info@brewtiga.hr i naša služba će Vam pomoći da korigirate svoju narudžbu.

9. Zanima me proizvod koji trenutno nije na zalihi.

U svijetu crafta samo stalna mijena jest. Javite nam se na info@brewtiga.hr s imenom piva/paketa koji Vas zanima i javit ćemo Vam čim se vrati na zalihu!

10. Koliko iznosi trošak dostave?

Dostava za Rijeku i okolicu je besplatna, a za ostatak RH iznosi 55 kuna, neovisno o naručenoj količini.

11. Kako mogu vratiti naručeno?

Zadovoljstvo korisnika najvažniji je prioritet za svih nas u Brewtigi. Nažalost, uvijek postoji mogućnost da nećete biti potpuno zadovoljni s kupljenim artiklima. Zato imate pravo vratiti svoju narudžbu u razdoblju povrata od 14 dana (znano i kao razdoblje povlačenja). U tom nam se slučaju obavezno javite na info@brewtiga.hr za daljnje korake uključene u povrat naše robe i Vašeg novca.

12. Želim naručiti vrlo veliku količinu. Je li to moguće?

Moguće je. Kroz kontakt obrazac nam pošaljite nam upit s Vašim zahtjevom i poslat ćemo Vam ponudu.

13. Hoću li dobiti popust ako naručim više?

Naš webshop ne obračunava popuste po količini naručenoj, no cijena dostave ostaje fiksna bez obzira na naručenu količinu. Ukoliko smatrate da je količina koju naručujete vanstandardna, pošaljite nam upit kroz kontakt obrazac.

14. Zašto je bitno da ispunim i adresu za naplatu i adresu za dostavu?

Ukoliko naručujete za sebe, ispunite samo polje za adresu za naplatu. No, ako naručujete paket kao poklon za nekoga drugoga, bitno je da svoje podatke ostavite u adresi za naplatu, a podatke primatelja u adresi za dostavu. Ako su u oba polja isti podaci, sustav automatski u paket pakira i račun za Vašu narudžbu, što nije idealno ako paket šaljete kao poklon. Mail adresa koju naznačite u adresi za naplatu je mail adresa na koju ćete dobiti obavijest od GLS-a s brojem paketa za praćenje pošiljke.